بیتمکس توسعه‌دهنده فرانت‌اند استخدام می‌کند

بیتمکس اعلام کرده که در حال حاضر توسعه‌دهنده فرانت‌اند استخدام می‌کند. آنطور که این صرافی رمزارزی اعلام کرده تیم فنی آنها به دنبال یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند با استعداد و خلاق است. نوع این همکاری تمام وقت است و آشنایی با Angular Js برای استخدام در آن یک مزیت.

بیتمکس یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ ماموت است که به عنوان یک صرافی آنلاین رمزارزی امکان مبادله بیت‌کوین، اتریوم و سایر رمزارزها را به‌صورت مستقیم با ریال ایران فراهم می‌کند. بیتمکس همچنین امنیت، سرعت، راحتی و امکان مبادله بی‌واسطه بین خریدار و فروشنده از مزیت‌های رقابتی خود می‌داند و حالا برای توسعه منابع انسانی خود توسعه‌دهنده فرانت‌اند استخدام می‌کند.

شرایط احراز و مهارت‌‌های مورد نیاز:

  • تسلط به React Js, Next Js
  • دارای تجربه در RestFullAPI
  • تسلط به Tailwind  
  • آشنایی با SAGA Toolkit                                                                                                                                
  • توانایی کار با Git
  • آشنایی با Angular Js مزیت محسوب میشود.
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • حقوق: توافقی
  • ساعت کاری: شناور 
  • محل شرکت: امیرآباد

نگاه بیتمکس به برند کارفرمایی


پیش‌تر احسان قاضی‌زاده مدیرعامل صرافی بیت‌مکس، در گفت‌وگویی با وب‌سایت برند کارفرمایی از نگاه شرکت به نیروی انسانی گفته بود و از فرهنگ سازمانی بیتمکس صحبت کرده بود. شنیدن این صحبت‌‎ها می‌تواند سرنخی باشد برای توسعه‌دهنده‌های فرانت‌اندی که می‌خواهد تصمیم بگیرند رزومه خود را برای کدام شرکت‌ بفرستد.

به گفته مدیرعامل بیتمکس، برند کارفرمایی امری متأثر از فرهنگ سازمانی و به‌نوعی نمود آن فرهنگ برای افراد بیرون سازمان است و این صرافی فرهنگ سازمانی را پایه و اساس برندکارفرمایی خود قرار داده است: «در سال جدید باتوجه‌به پیش‌بینی‌های که از وضعیت اقتصادی کشور داریم برآن شده‌ایم که فرهنگ‌سازمانی بیتمکس را با نگاهی کاملاً انقباضی بازتعریف کنیم. سعی می‌کنیم یک برند کارفرمایی یا هویتی مینیمال و درعین‌حال بسیار موفق و چابک را به مخاطبانمان ارائه دهیم و «تاب آوری» کلیدواژه بازتعریف فرهنگ سازمانی بیت مکس است.»

به گفته احسان قاضی‌زاده مدیرعامل صرافی بیت‌مکس، ما در کشوری فعالیت داریم که هر روز در حال شگفت زده کردن ماست. کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال وابستگی بسیار زیادی به زیرساخت‌های حاکمیتی دارند. پس فرهنگ سازمانی این نوع از کسب‌وکارها باید به نحوی باشد که تاب‌آوری کسب‌وکار اقتصاد دیجیتال را بالا ببرد. به عبارتی روشن‌تر شرکت باید آماده هر نوع اتفاقی باشد. این نگاه می‌تواند باعث شود که کسب‌وکار سلامت و بدون آسیب از بحران‌های سیاسی و اجتماعی عبور کند. داشتن دید کلی نسبت به مسائل مذکور باعث می‌شود که کسب‌وکار بداند چه موقع زمان رویا پردازی است و چه وقتی باید از آن دست کشید و بر سرویس‌های موجود متمرکز شد.»

علاقه‌مندان به این عنوان شغلی و این فرهنگ سازمانی می‌توانند رزومه خود را از طریق hr@mybitmax.com برای بیتمکس ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *