به روایت عدد

تعداد شرکت‌کنندگان در اولین رویداد برند کارفرمایی
۰
تعداد سخنرانان و پنلیست‌های اولین رویداد برند کارفرمایی
۰
تعداد جلسه‌های هماهنگی برگزار شده برای رویداد
۰
محتواهای گرافیکی پیش، حین و پس از برگزاری رویداد
۰
محتواهای تولیدی مکتوب پیش، حین و پس از برگزاری رویداد
۰
محتواهای ویدیویی پیش، حین و پس از برگزاری رویداد
۰
تعداد کلمه‌های منتشر شده از رویداد در رسانه‌های راه‌کار
۰
درباره رویداد برند کارفرمایی

اولین رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد. رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار است با هدف بررسی چالش‌ها، الزامات و فرصت‌های سازمان‌ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تاثیرگذار کسب‌وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار می‌شود.

گزارش رویداد برند کارفرمایی

در پنل آدم‌ها و سازمان‌ها مطرح شد / برندکارفرمایی ساختن مدینه فاضله از سازمان نیست +ویدئو

در دنیای پر رقابت امروز، برند کارفرمایی به عنوان ابزاری مهم برای جذب و نگه‌داشت...

مشاهده بیشتر

محمد مهدی زارعی، مدیر منابع انسانی انرژی دانا در دومین رویداد برندکارفرمایی / شناختن دردها و دستاوردهای کارکنان راهی به سوی ساختن برندکارفرمایی است

محمدمهدی زارعی، مدیر منابع انسانی انرژی دانا، در دومین رویداد برند کارفرمایی به بررسی نقش...

مشاهده بیشتر

پریسا حسین زاده،‌مشاور منابع انسانی طلاسی در دومین رویداد برندکارفرمایی عنوان کرد / غرقگی؛ کلید خلاقیت و بهره‌وری در محیط کار است+ویدئو

پریسا حسین‌زاده، مشاور منابع انسانی طلاسی و مدیر فرهنگ و کارکنان تپسی، در دومین رویداد...

مشاهده بیشتر

در پنل انسان محورکردن سازمان‌ها بررسی شد / چگونه حس اثربخشی کارکنان، رضایت واقعی می‌آفریند؟+ ویدئو

در دنیای امروز، جایی که سازمان‌ها به جای ماشین‌ها، انسان‌ها را به عنوان سرمایه اصلی...

مشاهده بیشتر