به روایت عدد

تعداد شرکت‌کنندگان در اولین رویداد برند کارفرمایی
۰
تعداد سخنرانان و پنلیست‌های اولین رویداد برند کارفرمایی
۰
تعداد جلسه‌های هماهنگی برگزار شده برای رویداد
۰
محتواهای گرافیکی پیش، حین و پس از برگزاری رویداد
۰
محتواهای تولیدی مکتوب پیش، حین و پس از برگزاری رویداد
۰
محتواهای ویدیویی پیش، حین و پس از برگزاری رویداد
۰
تعداد کلمه‌های منتشر شده از رویداد در رسانه‌های راه‌کار
۰
درباره رویداد برند کارفرمایی

اولین رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد. رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار است با هدف بررسی چالش‌ها، الزامات و فرصت‌های سازمان‌ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تاثیرگذار کسب‌وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار می‌شود.

گزارش رویداد برند کارفرمایی

 ایما صفایی، مربی ذهن و بدن در دومین رویداد برند کارفرمایی / لذت‌های زودگذر یا شادی پایدار؟ نقش سازمان‌ها در سلامت کارکنان

 فرسودگی شغلی، معضلی است که بسیاری از کارکنان، به‌ویژه در محیط‌های پرتنش، با آن مواجه...

مشاهده بیشتر

پویان عطاآبادی در دومین رویداد برند کارفرمایی مطرح کرد / موفقیت شرکت‌ها در گرو ایجاد توازن میان هوش مصنوعی و نیروی انسانی است

در دنیایی که هوش مصنوعی به تهدیدی برای بسیاری از مشاغل تبدیل شده، پویان عطاآبادی،...

مشاهده بیشتر

 ارائه مدیر توسعه سرمایه انسانی بهسازان ملت در دومین رویداد برند کارفرمایی / ساخت برند کارفرمایی، بدون اعتماد ممکن نیست

 اعتماد، ستون اصلی برند کارفرمایی است. در دنیایی که سازمان‌ها به دنبال ساخت تصویری درخشان...

مشاهده بیشتر

نگاهی به پنل پاسخ به برچسب‌هایی که به نسل زد می‌زنید / چیل باشید و به نسل زد اعتماد کنید!

در دومین رویداد برند کارفرمایی، پنلی با حضور پرنیان جوان، مدیر دیجیتال مارکتینگ تینزآپ و...

مشاهده بیشتر