اولین رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راهکار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران برگزار شد. رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راهکار است با هدف بررسی چالشها، الزامات و فرصتهای سازمانها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تاثیرگذار کسبوکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار میشود.
در دنیای پر رقابت امروز، برند کارفرمایی به عنوان ابزاری مهم برای جذب و نگهداشت...
محمدمهدی زارعی، مدیر منابع انسانی انرژی دانا، در دومین رویداد برند کارفرمایی به بررسی نقش...
پریسا حسینزاده، مشاور منابع انسانی طلاسی و مدیر فرهنگ و کارکنان تپسی، در دومین رویداد...
در دنیای امروز، جایی که سازمانها به جای ماشینها، انسانها را به عنوان سرمایه اصلی...