اولین رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راهکار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران برگزار شد. رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راهکار است با هدف بررسی چالشها، الزامات و فرصتهای سازمانها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تاثیرگذار کسبوکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار میشود.
فرسودگی شغلی، معضلی است که بسیاری از کارکنان، بهویژه در محیطهای پرتنش، با آن مواجه...
در دنیایی که هوش مصنوعی به تهدیدی برای بسیاری از مشاغل تبدیل شده، پویان عطاآبادی،...
اعتماد، ستون اصلی برند کارفرمایی است. در دنیایی که سازمانها به دنبال ساخت تصویری درخشان...
در دومین رویداد برند کارفرمایی، پنلی با حضور پرنیان جوان، مدیر دیجیتال مارکتینگ تینزآپ و...