چطور نگاه کسب‌وکارها به مفهوم برند کارفرمایی تغییر کرد؟

برنامه استودیویی برند کارفرمایی این بار میزبان حسین مؤذنی، مدیر سرمایه انسانی توسن تکنو بود. او اعتقاد دارد توجه به تجربه کارکنان در شرکت‌ها مغفول مانده است. موذنی در این گفت‌وگو از اقدامات راهبردی توسن تکنو برای تقویت برند کارفرمایی و همینطور تجربه این شرکت در استفاده از پلتفرم‌های کاریابی گفته است.

 بخش دیگر صحبت‌های موذنی به رابطه برند کارفرمایی و واکنش کسب‌وکارها به اتفاقات اکوسیستم و رویکرد کسب‌وکارها نسبت به وقایع جامعه اختصاص دارد. مدیر سرمایه انسانی توسن تکنو همچنین سازوکار تثبیت برند کارفرمایی با کمک رویدادهای تخصصی را تشریح کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *