فرمول ابر آبروان برای افزایش رضایت کارکنان

ثمین زاهدانی معمار فرهنگ ابر آروان، مهمان استودیو برند کارفرمایی، در این برنامه از استراتژی‌های شرکت آروان‌کلاد برای نگهداشت کارکنان و جلب رضایت آنها گفت و مشکلات رایج واحد منابع انسانی در شرکت‌های فناوری محور را تشریح کرد.

زاهدانی می‌گوید که رقابت در اکوسیستم عامل شکست استراتژی‌هاست. از نگاه او، اکوسیستم، اکوسیستمی نیست که توان رقابت داشته باشد و اکنون در نقطه‌ای قرار داریم که راهکار مناسب احتمالاً هم‌افزایی است و نقاط ضعفی که امروز اکوسیستم با آن مواجه است تاوان همین رویکرد رقابتی بر سر منابع محدود است.

زاهدانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد که این شرکت دارای نرخ مهاجرت ۷۰ درصدی است و این رفتن‌ها باعث شده شرکت همواره با چالش کمبود نیروی انسانی مواجه باشد.

بنابر صحبت‌های او، جایگزینی از داخل شرکت مستلزم این است که افراد نسبت به کار یکدیگر آگاهی داشته باشند و طبیعی است که در نقطه‌ای مجبور می‌شویم از بیرون شرکت افرادی را استخدام کنیم. چالشی که دراین‌بین وجود دارد این است که متخصصان کم هستند و ممکن است به دلایل گوناگونی نتوانیم افراد را جذب کنیم از سمتی پلتفرم‌های کاریابی هم بحران جذب را حل نمی‌کنند به‌ویژه در عناوینی که شاید ۱۰ نفر متخصص دارد و این ده نفر هم در این پلتفرم‌ها حضور ندارد.

زاهدانی همچنین موضوع واکنش کسب‌وکارها به وقایع بیرونی و تأثیر آن بر تصویر برند را بررسی و اعلام کرد که آروان‌کلاد همیشه خود را موظف به واکنش نشان‌دادن به وقایع جامعه می‌دانسته و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *