بررسی نقش منابع انسانی در برند کارفرمایی در گفتوگو با مدیر منابع انسانی تپسی / منابع انسانی باید افراد را در مسیر رشد همراهی کند
چند سالی است که با ورود شرکتها به یک فضای رقابتی برای جذب نیروهای کار…
چند سالی است که با ورود شرکتها به یک فضای رقابتی برای جذب نیروهای کار…
«برند کارفرمایی» اولین عبارتی است که وقتی افراد نام یک سازمان را میشنوند در ذهن…
یکی از بخشهای هر سازمانی که میتواند در شکلگیری یک برند کارفرمایی موفق به صورت…
فرزین فردیس، مدیرعامل سرآوا، یکی از پنج چالش اصلی اکوسیستم را کیفیت و کمیت نیروی انسانی…
مانوئل اوهانجانیانس، بنیانگذار ایسمینار آموزش نیروهای کارآموز را راهکاری برای چالش مهاجرت عنوان میکند. به اعتقاد او…
مظاهر مرجانی، بنیانگذار شرکت پارمیس در گفتوگو با «کارنگ» از چالشهای منابع انسانی شرکتها گفت. مرجانی در…
برند کارفرمایی به معنای ارزشی است که کارکنان برای آن شرکت و کیفیت محیط کاری و…
یکی از راهکارهایی که برای چالش کمبود منابع انسانی متخصص به دلیل مهاجرت نیروهای نخبه عنوان میشود، تقویت حوزه…
به زبان ساده برند کارفرمایی توانایی شرکت در جذب، حفظ و توسعه نیروهای انسانی با استعداد و متخصص است.…
محمدجواد ثابت، مشاور حوزه منابع انسانی، توانمندیهای انسان را به سه بخش «معلومات»، «مهارت» و…
کمبود نیروی انسانی متخصص، رقابت برای جذب این نیروها و فاصله بین آنچه این نیروها در مدرسه…
مدیر منابع انسانی توسن، تجربه خوب کارکنان از سازمان را اصلیترین مؤلفه برای ساخت یک برند کارفرمایی خوب…