دومین پیشرویداد برند کافرمایی برگزار شد
دومین پیشرویداد برند کافرمایی با موضوع همفکری درباره آینده اکوسیستم نوآوری و نیازهای مرتبط با حوزه منابع انسانی و برند کارفرمایی برگزار شد. در این جلسه همفکری، دکتر محمدجواد ثابت مدرس و مشاور حوزه منابع انسانی با اشاره به خطاهایی که در کسبوکارهای ایرانی در سالهای گذشته شاهد بوده تاکید کرد بدون تمرکز بر ارزشهای پیشنهادی کسبوکار، تجربه مشتریان و ارزش پیشنهادی برای کارکنان نمیتوان صرفا بر مفهوم برند کارفرمایی تکیه کرد.
ثابت با اشاره به لزوم ترسیم یک مدل کاربردی برای ارتقای واقعی و کاربردی استانداردها و تجربه منابع انسانی در شرکتهای ایرانی، کپی کردن مفاهیم و راهکارهای شرکتها و استارتاپهای خارجی را بیاثر و گاها گمراهکننده دانست و گفت باید در رویداد برند کارفرمایی روی مختصات و عناصر چنین مدلی تاکید کرد و کارشناسان این حوزه و مدیران ارشد شرکتها را با مزایای رفتن به سمت چنین مدلی آشنا کرد.
این مدرس حوزه منابع انسانی با ابراز خرسندی از ایدههای محوری موردنظر رویداد؛ تاکید کرد تزریق این ایدهها به استراتژیهای شرکتها و مهم کردن موضوع آموزش میتواند بخش زیادی از چالشهای فعلی منابع انسانی در شرکتهای ایرانی را برطرف کند.
در این نشست رضا جمیلی مدیر توسعه کسبوکار راهکار با اشاره به تلاشهای تیم برگزاری رویداد برند کارفرمایی هم مدل طراحی محتوا و شکل ارائه آن در رویداد را تشریح و هم تاکید کرد امکان به اشتراک گذاشتن تجربههای موفق در کنار تجربههای شکستخورده سالهای اخیر بخشی از استراتژی رویداد خواهد بود. جمیلی واکاوی موضوع برند کارفرمایی از منظر نیازهای فعلی اکوسیستم نوآوری و حتی فراتر از آن اقتصاد کشور را یکی از رویکردهای اساسی رویداد دوم برند کارفرمایی عنوان و گفت برای رسیدن به چنین هدفی پیشرویدادها و جلسات مختلفی در دبیرخانه رویداد در حال پیگیری و انجام است تا یک تجربه منحصربهفرد در روز ۲۶ آذرماه شکل بگیرد.
در بخش دیگری از این نشست، با نقد کتاب قانون بیقانونی و دیگر کتابهای مرتبط با تجربه منابع انسانی در شرکت نتفلیکس موضوع انتقال تجربه از فضای جهانی به درون اکوسیستم داخلی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
دومین دوره رویداد برند کارفرمایی روز ۲۶ آذرماه و با حضور ۱۵۰۰ کارشناس، مدیر و مدیر ارشد حوزه منابع انسانی، برند کارفرمایی و مدیران عامل شرکتها و استارتاپهای ایرانی برگزار خواهد شد.