اولین پیش رویداد دومین رویداد برند کارفرمایی برگزار شد
اولین پیش رویداد دومین رویداد برند کارفرمایی برگزار شد. در این پیش رویداد فاطمه پناهی، رئیس اداره جذب استعداد پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) و پرهام شعیبی، مدیر منابع انسانی بیت پین به استودیو برند کارفرمایی آمدند و با نگاهی بر محورهای دومین رویداد برند کارفرمایی، دغدغههای خود را که بیشتر متوجه صنایع مالی و فناوری است، به اشتراک گذاشتند و از آنچه که اکنون در حوزه برند کارفرمایی و منابع انسانی بازار کار ایران، باید از آن صحبت شود، گفتند.
به گفته فاطمه پناهی، رئیس اداره جذب استعداد پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، برند کارفرمایی هزینههای جذب را کاهش میدهد؛ اما آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است. برخی شرکتها بهتنهایی موضوع برند کارفرمایی را پیش میبرند اما بستر واحدی که شرکتها و مدیران تجارب شکست و موفقیت خود را برای سایر شرکتها بیان کنند، وجود ندارد. حوزه سرمایهانسانی میتواند به واسطه این دست رویدادها، کامیونیتی خود را توسعه دهد.
پرهام شعیبی، مدیر منابع انسانی بیت پین نیز درباره محتوای رویداد اعتقاد داشت که نقش ذهنیت مدیران عامل در شکلگیری برند کارفرمایی شرکتها غیرقابلانکار است اما شنیدن تجارب افرادی که ۰ تا ۱۰۰ برند کارفرمایی شرکتها را ساختهاند، برای سایر شرکتها کمککنندهتر است. او میگوید: «یکی از محورهایی که باید در رویداد برند کارفرمایی موردتوجه قرار بگیرد؛ تغییر سالانه ارزشهای پیشنهادی شرکتهای ایرانی بر اساس تحولات کشور است. سازمان یک سال پول دارد و evp خود را بر محور حقوق برپا میکند و سال دیگر بر حسب شرایط ناچار است، بر موضوعات دیگر متمرکز شود. در کشورهایی با شرایط پایدار؛ ارزشهای پیشنهادی در یک شرکت تدوین و سالها بر آن کار میشود.»
دومین رویداد برند کارفرمایی ۲۶ آذرماه برگزار میشود. تهیه بلیت از طریق ایوند امکانپذیر است.