محورهای اصلی دومین رویداد برند کارفرمایی اعلام شد

 رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار است، برای دومین سال متوالی روز ۲۶ آذر، برگزار می‌شود. فروش بلیت زودهنگام این رویداد از هفته گذشته آغاز شده است و تا ۲ روز آینده نیز ادامه دارد.
 مرور عوامل تأثیرگذار بر شهرت و محبوبیت شرکت‌ها در بین کارجویان، بررسی روندها و شاخص‌های محیط کار مناسب برای نسل‌های مختلف جویای کار ازجمله تعادل کار و زندگی، حقوق و دستمزد، ثبات و ارتقای شغلی، امنیت روانی، احترام، دورکاری و… از اهداف این رویداد است.

محورهای دومین رویداد برند کارفرمایی عبارتند از:

  • بررسی دیدگاه‌های مدیران عامل درباره برند کارفرمایی و منابع انسانی
  • راهکارهای جذب و نگهداشت استعدادها
  • استراتژی‌های مختلف سازمانی در حوزه برند کارفرمایی و منابع انسانی
  • ارزش‌های پیشنهادی شخصی‌سازی‌شده
  • جایگاه واحدهای منابع انسانی در ساختار سازمان‌ها
  • عوامل تأثیرگذار بر اصالت برند کارفرمایی
  • شکست‌ها و موفقیت‌های شرکت‌ها در زمینه جذب و نگهداشت و ماندگاری سرمایه‌های انسانی
  • آسیب‌شناسی و قوت‌شناسی دوره‌های آموزشی منابع انسانی
  • اعتمادسازی بین سه ضلع منابع انسانی، کارمند و کارفرما
  • مدیریت استعدادها در شرکت‌های کوچک و بزرگ
  • شناخت نیازهای نسل جدید در محیط کار و پاسخ به آنها
  • منابع انسانی دیجیتال و داده‌محور
  • بررسی خطاهای رهبران و شرکت‌ها در حوزه منابع انسانی
  • بررسی آخرین روندهای جهانی در حوزه منابع انسانی

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند از این لینک بلیت تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *