مخاطبان دومین رویداد برند کارفرمایی چه کسانی هستند؟

دومین دوره رویداد برند کارفرمایی ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود. در این رویداد متخصصان برند کارفرمایی، منابع انسانی، ارتباطات و برند، مارکتینگ و مدیران عامل از دغدغه‌ها، راهکارها و تجارب خود درباره سرمایه‌های انسانی خواهند گفت.

تهیه بلیت زودهنگام رویداد از طریق سایت ایوند امکان‌پذیر است.

مخاطبان دومین رویداد برند کارفرمایی که بررسی و هم‌فکری درباره آخرین چالش‌های استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای مختلف ایرانی در زمینه جذب، نگهداشت و توسعه منابع انسانی خواهد پرداخت؛ عبارتند از؛

  • مدیران عامل شرکت‌های بزرگ
  • بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوآور
  • مدیران ارشد کسب‌وکارها
  • مدیران، متخصصان، کارشناسان و مشاوران منابع انسانی
  • مدیران برند
  • مدیران برند کارفرمایی
  • مدیران تجربه کارکنان
  • مدیران ارتباطات سازمانی
  • مدیران روابط عمومی
  • مدیران مارکتینگ
  • مشاوران حوزه منابع انسانی
  • کارکنان و نیروهای متخصص شاغل در اکوسیستم نوآوری
  • متقاضیان ورود به بازار کار
  • آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، برنامه‌های مرتبط با تربیت منابع انسانی
  • دانشجویان و علاقه‌مندان به دانش منابع انسانی و برند کارفرمایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *