گفت‌وگوی استودیو برند کارفرمایی با مدیر ارتباطات و توسعه برند پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)

به اعتقاد آرین خالقی، مدیر ارتباطات و توسعه برند پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، شاید وجود کلمه «کارفرمایی» در مبحث برند کارفرمایی باعث شده، احساس کنیم که باید این مفهوم را در واحد منابع انسانی جستجو کنیم؛ اما در واقع همان میزان که منابع انسانی در شکل‌دهی به برند کارفرمایی نقش دارد، سایر بخش‌ها از جمله روابط‌عمومی هم در آن دخیل هستند.

طبق نظر خالقی، واحد روابط‌عمومی داستان سازمان را تعریف می‌کند و منابع انسانی تجربه کاری که با آن داستان همخوانی داشته باشد را می‌سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *