گفت‌وگوی استودیو برند کارفرمایی با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل ایوند

احتمال شکست استارتاپ‌ها در ابتدای کار بالاست. به نتیجه رساندن سرمایه‌های جذب‌شده و تحقق وعده‌ها به مدیرعامل استرس وارد می‌کند و او ممکن است این اضطراب را به تیمش منتقل کند. حدود هشت سال قبل «ایوند» هم استارتاپی بود با همین وضعیت. در گفت‌وگو با حمیدرضا احمدی، مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ ایوند، نقش فرهنگ سازمانی و ارتباطات درون‌تیمی را در پاگیری استارتاپ‌ها بررسی کرده‌ایم.

آن‌طور که احمدی می‌گوید، ایوند در ابتدا مانند سایر استارتاپ‌های نوپا، با فشارهایی از این دست روبه‌‌رو بود، اما سعی کرد در آن برهه ساختاری افقی داشته باشد و همه افراد اجازه داشته باشند نظرشان را درباره محصول مطرح کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *