گفتوگوی استودیو برند کارفرمایی با حسین اسلامی، مدیرعامل شرکت رمیس
استودیو «برند کارفرمایی» بعد از دو فصل گفتوگو با مدیران ارشد و معاونان منابع انسانی و برند کارفرمایی، با توجه به اهمیت بینش و نگاه مدیران عامل به سرمایه انسانی در فضای کاری، سراغ حسین اسلامی، مدیرعامل شرکت رمیس، رفته تا فضای کاری ایران در مواجهه با نسل جدید را با او که بیش از بیست سال سابقه فعالیت در شرکتهای بزرگ و نهادهای صنفی دارد بررسی کند.
اسلامی در این گفتوگو از مهارتهای نرمی که در فضای بازار کار کشور بهویژه در صنعت IT وجود ندارد، گفته و از اشتباهات سبکهای رهبری پرده برداشته است.
به گفته مدیرعامل رمیس، مدیران عامل باید بپذیرند دورهای که رهبر شرکت الهامبخش بود و در رأس قرار داشت گذشته است. او میگوید ما مدیران عامل گاهی فکر میکنیم مسائل را بهتر از همه همکارانمان درک میکنیم، اما برای حرکت به سوی آینده، تجارب گذشته کافی نیست.
او در بخش دیگری از گفتههایش تصریح میکند چگونه رمیس که شرکتی با دو دهه سابقه فعالیت است خود را با وضعیت جدید بازار کار تطبیق داده تا انتخاب نسل جدید برای کار کردن باشد.
آنطور که اسلامی میگوید آموزش و افزایش تخصص برای رمیس یک ارزش است. رمیس تمام درخواستهای همکارانش برای آموزش را میپذیرد و این زمانها را بخشی از ساعت کاری آنها محاسبه میکند. او از چالشهای رمیس هم صحبت کرده و با صراحت اعلام کرده که این شرکت برای جذب مدیر با چالش جدی روبهروست.