گفتوگوی استودیو برند کارفرمایی با حمیدرضا شندآبادی شریک تجاری منابع انسانی (HRBP) شرکت دارویی کوبل دارو
حمیدرضا شندآبادی شریک تجاری منابع انسانی (HRBP) شرکت دارویی کوبل دارو، در گفتوگو با استودیو برند کارفرمایی، برند کارفرمایی و مولفههای آن را از منظر علم نوروساینس بررسی کرده است. نوروساینس با کارکرد ذهن و تاثیر هورمونها بر روحیه افراد ارتباط دارد و شندآبادی در این گفتوگو تشریح میکند که چگونه و با چه استراتژیهایی میتوان دوپامین، سروتونین، اندورفین و… را در سازمان به جریان انداخت و در نهایت به فرهنگ سازمانی و برند کارفرمایی آن جهت داد. به گفته او، لحظه دریافت پیام واریز حقوق دوپامین ترشح میکنیم. زمانهای نزدیک به موعد دریافت پاداش سطح هورمونها در بدن بالاست و همه کارمندان انرژی دارند. اما سوال اساسی این است که با چه روشهای دیگری میتوان این حالتها و انرژیهای خوب را در سازمان تولید و حفظ کرد؟
لینک کوتاه: https://employerbrandingevent.ir/1z04