گفتوگوی استودیو برند کارفرمایی با یاسر رضایی، قائممقام اجرایی مدیرعامل تکنو تجارت
یاسر رضایی، قائممقام اجرایی مدیرعامل تکنو تجارت، مهمان استودیو برند کارفرمایی بود. بنا بر گفتههای او، برند کارفرمایی در کشور ما مانند بسیاری از ترندهای جهانی در ایران در فرم و محتوا مانده است. او میگوید: «شرکتها نتوانستهاند برند کارفرمایی را در واقعیت پیادهسازی کنند. حقیقت این است که آنها با آنچه در رویدادها و رسانهها از خود به نمایش میگذارند متفاوتاند.» بسیاری از شرکتها بر این باورند که با برگزاری دورهمیهای شاد در شرکت میتوانند حال خوبی را به همکارانشان هدیه دهند و حتی کارایی آنها را دوچندان کنند، اما به اعتقاد رضایی، به جریان انداختن حال خوب در شرکت به معنی برگزاری دورهمی و جشن نیست. این روال باید فرایندی دائمی باشد. او در این گفتوگو توضیح میدهد که چگونه شرکتها میتوانند «حال خوب» را برای کارکنانشان به فرایندی پایدار تبدیل کنند.