گفت‌وگوی استودیو برند کارفرمایی با علی واقفی، کارشناس ارشد ارتباطات منابع انسانی گروه کوبل

به گفته علی واقفی، کارشناس ارشد ارتباطات منابع انسانی گروه کوبل، برند کارفرمایی نسخه‌ای واحد برای همه شرکت‌ها نیست و با دیدن و الهام‌ گرفتن و کپی‌برداری از اقدامات دیگر سازمان‌ها شکل نمی‌گیرد. دوره‌های آموزشی اندکی وجود دارد، اما آنقدر که باید جامع نیست.
او می‌گوید؛ تعداد متخصص این حوزه کم است و افراد کمی هستند که براساس علم برند کارفرمایی فعالیت کنند. اغلب فعالان این حوزه به‌صورت تجربی موضوعاتی را آموخته‌اند. به اعتقاد واقفی،‌ حوزه برند کارفرمایی به حمایت بیشتری نیاز دارد و لازم است در رویدادهای گوناگون به آن پرداخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *