گفتوگوی استودیو برند کارفرمایی با سمیه ذاکرینیا، معاون سرمایه انسانی مبین نت
سمیه ذاکرینیا، معاون سرمایه انسانی مبین نت در گفتوگو با استودیو برند کارفرمایی اعلام کرده که ۴۰ درصد از افرادی که این شرکت را ترک کردهاند، مهاجر کشورهای دیگر شدهاند. مبیننت همچنین اخیراً به حوزه برند کارفرمایی ورود کرده و برای بهبود تجربه کارکنان و کاهش میزان خروج آنها، ارزشهای پیشنهادیاش را برای کارکنانش بازتعریف کرده است. ورود دورکاری به ساختار مبیننت یکی از این تغییرات است.
بنا بر گفتههای سمیه ذاکرینیا، مبیننت دورکاری ۸۰درصدی را هم تجربه کرده و اتفاقاً در آن برهه میزان سود، درآمد و تعداد مشترکانش هم افزایش داشته است.
به گفته او، از دلایلی که منابع انسانی را به حوزهای منزوی و منفعل تبدیل کرده، تصریح کرد که پروژههای منابع انسانی به دلیل دوری از فرایندهای تحلیلی خریدار ندارند.
لینک کوتاه: https://employerbrandingevent.ir/wofn