جی‌اس‌ام‌پی در ۴ عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

شرکت جی‌اس‌ام‌پی اعلام کرده که برای استخدام ۴ عنوان شغلی باز دارد. این شرکت فین‌تکی به‌نوعی خرید اقساطی و اعتباری کالاهای دیجیتال را با لندتک تخصصی حوزه موبایل تا سقف ۳۰ میلیون تومان فراهم می‌کند و حالا می‌خواهد برای تکمیل نیروهای انسانی خود در عناوین شغلی زیر استخدام کند.

مدیر توسعه کسب‌وکار

شرایط مورد نیاز:

  • شناسایی و ارزیابی فرصت‌های تجاری جدید برای افزایش درآمد و گسترش حضور در بازار
  • تجزیه‌وتحلیل مستمر بازار برای شناسایی روندهای جدید و رقابتی
  • تجزیه‌وتحلیل رقبا و آگاهی از تحولات صنعت برای شناسایی فرصت‌ها و کاهش ریسک‌ها
  • ایجادوحفظ روابط قوی با موسسات مالی و تأثیرگذاران صنعت
  • شناسایی مشتریان بالقوه
  • همکاری با تیم‌های، بازاریابی، عملیات و محصول برای برنامه‌ریزی، اجرا و توسعه استراتژی‌های موثر ورود به بازار
  • تعامل فعالانه با مشتریان برای شناسایی نیازهای آنها، ارائه محصولات و خدمات و مذاکره در مورد قراردادهای تجاری
  • ارائه گزارش‌های به روز و منظم در مورد فعالیت‌های توسعه کسب‌وکار
  • کارشناسی مهندسی صنایع، علوم کامپیوتر یا رشته‌های MBA  اولویت دارند
  • سابقه فعالیت در توسعه کسب‌وکار و مشارکت استراتژیک در صنعت فین‌تک
  • تسلط به نرم‌افزارهای MS Office
  • درک صحیح از محصولات، خدمات و روندهای بازار فین‎‌تک
  • هوش تجاری قوی
  • مهارت‌های ارتباطی و بین فردی عالی برای ایجاد روابط و مذاکره موثر

مسئول دفتر مدیرعامل (خانم)

شرایط مورد نیاز:

  • شرکت در جلسات و تهیه صورت‌جلسات و پیگیری‌های بعد از جلسه
  • تهیه‌وتنظیم مکاتبات، ایمیل‌ها و نامه های اداری
  • مدیریت تماس‌های تلفنی و ارتباط بین مدیر و مشتریان داخلی و خارجی
  • تهیه‌وتنظیم گزارش‌های مربوط به مدیریت
  • مدیریت، برنامه‌ریزی و هماهنگی قرارها و جلسات اداری
  • حدود ۳ سال تجربه کاری به‌عنوان دستیار شخصی یا مسئول دفتر مدیرعامل
  • مهارت‌های قوی ارتباطی نوشتاری و گفتاری
  • مسلط به نرم‌افزارهای MS Office
  • مسلط به نرم‌افزارهای مدیریت پروژه

طراح محصول

شرایط مورد نیاز:

  • برگزاری جلسات کاربرپژوهی، مصاحبه با کاربران و آزمایش محصول، پیروی از اصول طراحی کاربر‌محور و گزارش دادن یافته‌های کاربرپژوهی
  • توانایی مدیریت، توسعه و نگهداری دیزاین سیستم
  • درگیر کردن تیم محصول و بخش طراحی در جمع‌آوری نیازمندی‌ها، ارتباط دادن اهداف کسب‌و‌کار و نیازمندی‌های کاربری
  • به‌روزماندن در ترندهای صنعت و بازار لندتک (Lendtech) و ترند‌های طراحی، گزارش دادن موارد مهم به تیم
  • درگیر شدن در تعریف مسئله و تحلیل پیچیدگی آن و درک صحیح از ویژگی‌های جدید محصول قبل از شروع طراحی
  • استفاده از اسکچ و فیگما برای طراحی کانسپت، محصول و نمونه‌سازی اولیه
  • دانش و تخصص در موضوعات طراحی محصول (مانند: گشتالت، عوامل کاربردپذیری)
  • دانش مفاهیم، اصطلاحات و محصولات فین‌تک و لندتک
  • مفاهیم طراحی کاربر محور و شیوه‌نامه‌های تجربه‌ کاربری، استاندارد‌های کاربردپذیری، اندازه‌گیری کیفیت تجربه‌ کاربری
  • استفاده از روش‌های استاندارد طراحی محصول (دیزاین اسپرینت گوگل، روش دابل دایمند)
  • کاربر پژوهی، مصاحبه، طراحی پرسش‌نامه
  • ایجاد و طراحی فلو، وایرفریم و پروتوتایپ‌های اولیه و طراحی بصری با جزئیات و تحلیل مسائل

مدیر عملیات

شرایط مورد نیاز:

  • راهنمایی، آموزش و رهبری تیم عمیات
  • تهیه‌وتنظیم شاخص‌های کلیدی عملکرد و نظارت بر اجرای آن
  • توسعه، اجرا و مدیریت فرآیندهای عملیاتی و بهینه سازی و بهبود مستمر در جهت تسریع فرایندها
  • بیش‌بینی ریسک‌های عملیاتی و پیدا کردن راه‌حل‌های جایگزین
  • تهیه‌وارائه گزارش‌های عملیاتی منظم به مدیریت
  • حداقل مدرک کارشناسی (ترجیحا مهندسی صنایع یا رشته‌های مدیریت)
  • تجربه‌کاری به عنوان مدیریت عملیات، در صنعت فین‌تک مزیت محسوب می‌شود
  • تسلط به نرم‌افزارهای MS Office
  • مهارت‌های ارتباطی عالی
  • مهارت‌های تحلیلی، حل مسئله عالی و تصمیم‌گیری

برند کارفرمایی در جی‌اس‌ام‌پی


روح‌الله پرنیان، مدیرعامل GSMPay، در گفت‌وگو با وب‌سایت برند کارفرمایی اعلام کرده؛ این شرکت می‌خواهد افراد همیشه در محل کار خود احساس و حال خوبی داشته باشند.

به گفته او، تمرکز بر مهارت‌های اجتماعی افراد یکی دیگر از راهکارهای مؤثر بر تقویت برند کارفرمایی است. زمانی که انسان‌ها مهارت‌های نرم داشته باشند، از نحوه تعامل با یکدیگر آگاه باشند و حرفه‌ای و دلسوزانه یکدیگر را نقد کنند، ارتباط مثبت و مؤثر شکل خواهد گرفت. در نتیجه این اتمسفر، فضای بهتری شکل می‌گیرد و محیط بهتر، مساوی است با داشتن برندی جذاب‌تر.

او همچنین توضیح داده است که جذب نیروهای انسانی حرفه‌ای به ویژه در لایه C در دورانی که موج مهاجرت شرکت‌ها و جامعه را فرار گرفته، اقدام بسیار سختی است و برای آنها یک دغدغه است: «ناچاریم بخشی از این چالش را با افزایش‌های چندباره حقوق و دستمزد در سال رفع کنیم و راه دیگری هم وجود ندارد. نکته‌ دیگری هم وجود دارد که افراد در لایه‌های C دیگر فقط برای پول کار نمی‌کنند. در این نقطه، نقشه راه شرکت‌ها و محصولاتشان هست که اهمیت دارد. ما نیز سعی داریم با ایجاد جذابیت در محصولات GSMPay  افراد و نیروهای را جذب کنیم.»

علاقه‌مندان به این عنوان شغلی و این فرهنگ سازمانی می‌توانند رزومه خود را از طریق info@GSMPay.ir برای شرکت ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *