گفتوگوی استودیو برند کارفرمایی با حسین مؤذنی، مدیر سرمایه انسانی توسن تکنو
برنامه استودیویی برند کارفرمایی این بار میزبان حسین مؤذنی، مدیر سرمایه انسانی توسن تکنو بود. او اعتقاد دارد توجه به تجربه کارکنان در شرکتها مغفول مانده است. موذنی در این گفتوگو از اقدامات راهبردی توسن تکنو برای تقویت برند کارفرمایی و همینطور تجربه این شرکت در استفاده از پلتفرمهای کاریابی گفته است.
بخش دیگر صحبتهای موذنی به رابطه برند کارفرمایی و واکنش کسبوکارها به اتفاقات اکوسیستم و رویکرد کسبوکارها نسبت به وقایع جامعه اختصاص دارد. مدیر سرمایه انسانی توسن تکنو همچنین سازوکار تثبیت برند کارفرمایی با کمک رویدادهای تخصصی را تشریح کرده است.
لینک کوتاه: https://employerbrandingevent.ir/d1vp
یک نظر
[…] دوره رویداد برند کارفرمایی را برگزار کرد. به گفته حسین مؤذنی، مدیر سرمایه انسانی «توسنتکنو»، تا پیش از برگزاری […]