ایما صفایی، مربی ذهن و بدن در دومین رویداد برند کارفرمایی / لذت‌های زودگذر یا شادی پایدار؟ نقش سازمان‌ها در سلامت کارکنان

 فرسودگی شغلی، معضلی است که بسیاری از کارکنان، به‌ویژه در محیط‌های پرتنش، با آن مواجه هستند. ایما صفایی، مربی ذهن و بدن، در دومین رویداد برند کارفرمایی، از اهمیت درک…

پویان عطاآبادی در دومین رویداد برند کارفرمایی مطرح کرد / موفقیت شرکت‌ها در گرو ایجاد توازن میان هوش مصنوعی و نیروی انسانی است

در دنیایی که هوش مصنوعی به تهدیدی برای بسیاری از مشاغل تبدیل شده، پویان عطاآبادی، مدیرعامل بهین فردا، در دومین رویداد برند کارفرمایی، از چهره‌ای متفاوت از این فناوری سخن…

 ارائه مدیر توسعه سرمایه انسانی بهسازان ملت در دومین رویداد برند کارفرمایی / ساخت برند کارفرمایی، بدون اعتماد ممکن نیست

 اعتماد، ستون اصلی برند کارفرمایی است. در دنیایی که سازمان‌ها به دنبال ساخت تصویری درخشان از خود در بازار کار هستند، اگر این تصویر با تجربه واقعی کارکنان همخوانی نداشته…

مدیر تحول سازمانی کافه بازار در دومین رویداد برند کارفرمایی: برند کارفرمایی برنده زمانی شکل می‌گیرد که تمام کارکنان شرکت، سفیران برند باشند +ویدئو

برند کارفرمایی موفق دیگر صرفاً با تبلیغات شکل نمی‌گیرد، بلکه در دل تجربه‌ای واقعی و انسانی از همکاری شکل می‌گیرد. عذرا محمدی، مدیر تحول سازمانی کافه بازار، در دومین رویداد…

محمد مهدی زارعی، مدیر منابع انسانی انرژی دانا در دومین رویداد برندکارفرمایی / شناختن دردها و دستاوردهای کارکنان راهی به سوی ساختن برندکارفرمایی است

محمدمهدی زارعی، مدیر منابع انسانی انرژی دانا، در دومین رویداد برند کارفرمایی به بررسی نقش مدل «بوم ارزش پیشنهادی» در حوزه منابع انسانی پرداخت. او با تکیه بر تجربیات انرژی…

پریسا حسین زاده،‌مشاور منابع انسانی طلاسی در دومین رویداد برندکارفرمایی عنوان کرد / غرقگی؛ کلید خلاقیت و بهره‌وری در محیط کار است+ویدئو

پریسا حسین‌زاده، مشاور منابع انسانی طلاسی و مدیر فرهنگ و کارکنان تپسی، در دومین رویداد برند کارفرمایی به اهمیت «غرقگی» در ارتقای خلاقیت و بهره‌وری پرداخت. او با مرور نظریه‌های…

در پنل انسان محورکردن سازمان‌ها بررسی شد / چگونه حس اثربخشی کارکنان، رضایت واقعی می‌آفریند؟+ ویدئو

در دنیای امروز، جایی که سازمان‌ها به جای ماشین‌ها، انسان‌ها را به عنوان سرمایه اصلی خود می‌شناسند، بحث «انسان‌محوری» و «اصالت» در برند کارفرمایی بیش از پیش اهمیت یافته است….

آتنا گوهرزاده، مدیر منابع انسانی «قهوه لمیز» در دومین رویداد برند کارفرمایی مطرح کرد / واحدهای منابع انسانی مدرن در صنعت خرده فروشی چه چالش‌هایی دارند؟+ ویدئو

آتنا گوهرزاده، مدیر منابع انسانی قهوه لمیز، در ارائه خود در دومین رویداد برند کارفرمایی به اهمیت نقش منابع انسانی در مسیر دیجیتالی شدن سازمان‌ها پرداخت. او تأکید کرد که…