
ویژگیهای کلیدی یک رزومه موفق برای دعوت به مصاحبه سپ
در گفتوگویی با مهدی نژادرسولی، مدیر سرمایههای انسانی پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، معیارهای کلیدی انتخاب رزومههایی که به مصاحبه شغلی این شرکت دعوت میشوند، بررسی شده است. سه ویژگی…
در گفتوگویی با مهدی نژادرسولی، مدیر سرمایههای انسانی پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، معیارهای کلیدی انتخاب رزومههایی که به مصاحبه شغلی این شرکت دعوت میشوند، بررسی شده است. سه ویژگی…
فرسودگی شغلی، معضلی است که بسیاری از کارکنان، بهویژه در محیطهای پرتنش، با آن مواجه هستند. ایما صفایی، مربی ذهن و بدن، در دومین رویداد برند کارفرمایی، از اهمیت درک…
در دنیایی که هوش مصنوعی به تهدیدی برای بسیاری از مشاغل تبدیل شده، پویان عطاآبادی، مدیرعامل بهین فردا، در دومین رویداد برند کارفرمایی، از چهرهای متفاوت از این فناوری سخن…
اعتماد، ستون اصلی برند کارفرمایی است. در دنیایی که سازمانها به دنبال ساخت تصویری درخشان از خود در بازار کار هستند، اگر این تصویر با تجربه واقعی کارکنان همخوانی نداشته…
در دومین رویداد برند کارفرمایی، پنلی با حضور پرنیان جوان، مدیر دیجیتال مارکتینگ تینزآپ و دیانا منتظرالقائم، مدیر فروش این مجموعه، برگزار شد که غزل یگانگی، کارشناس تیم توسعه کسبوکار…
برند کارفرمایی موفق دیگر صرفاً با تبلیغات شکل نمیگیرد، بلکه در دل تجربهای واقعی و انسانی از همکاری شکل میگیرد. عذرا محمدی، مدیر تحول سازمانی کافه بازار، در دومین رویداد…
در دنیای پر رقابت امروز، برند کارفرمایی به عنوان ابزاری مهم برای جذب و نگهداشت استعدادها به شمار میآید. با این حال، ایجاد یک برند کارفرمایی موفق نه تنها نیازمند…
محمدمهدی زارعی، مدیر منابع انسانی انرژی دانا، در دومین رویداد برند کارفرمایی به بررسی نقش مدل «بوم ارزش پیشنهادی» در حوزه منابع انسانی پرداخت. او با تکیه بر تجربیات انرژی…
پریسا حسینزاده، مشاور منابع انسانی طلاسی و مدیر فرهنگ و کارکنان تپسی، در دومین رویداد برند کارفرمایی به اهمیت «غرقگی» در ارتقای خلاقیت و بهرهوری پرداخت. او با مرور نظریههای…
در دنیای امروز، جایی که سازمانها به جای ماشینها، انسانها را به عنوان سرمایه اصلی خود میشناسند، بحث «انسانمحوری» و «اصالت» در برند کارفرمایی بیش از پیش اهمیت یافته است….
در دومین رویداد برندکارفرمایی، عرفان گیتیپسند، مدیر منابع انسانی دپارتمان محصول دیجیکالا، به بررسی ابعاد کلیدی برند کارفرمایی پرداخت. او با تأکید بر اهمیت مشارکت کارکنان، فرهنگ رشد و شفافیت…
آتنا گوهرزاده، مدیر منابع انسانی قهوه لمیز، در ارائه خود در دومین رویداد برند کارفرمایی به اهمیت نقش منابع انسانی در مسیر دیجیتالی شدن سازمانها پرداخت. او تأکید کرد که…