کانترهای رویداد برند کارفرمایی؛ فرصتی برای توسعه برند شرکتها
بخش نمایشگاهی رویداد «برند کارفرمایی» یک فرصت ویژه و منحصر به فرد برای شرکتها به شمار میرود تا برند خود را در معرض دید و شناخت بیشتر قرار دهند. در...
بخش نمایشگاهی رویداد «برند کارفرمایی» یک فرصت ویژه و منحصر به فرد برای شرکتها به شمار میرود تا برند خود را در معرض دید و شناخت بیشتر قرار دهند. در...
در گفتوگو رضا زرنوخی مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی، نگاهی داشتیم بر سیر تحول کارآفرینی در ایران و بازار کار در سالهای اخیر. البته با نگاهی متمرکز بر دگرگونی ویژگیهای سرمایههای...
در گفتوگو رضا زرنوخی مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی، نگاهی داشتیم بر سیر تحول کارآفرینی در ایران و بازار کار در سالهای...
به اعتقاد آرین خالقی، مدیر ارتباطات و توسعه برند پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، شاید وجود کلمه «کارفرمایی» در مبحث...
احتمال شکست استارتاپها در ابتدای کار بالاست. به نتیجه رساندن سرمایههای جذبشده و تحقق وعدهها به مدیرعامل استرس وارد میکند...
بردیا احمدنیا همبنیانگذار والکس در گفتوگو با استودیو برند کارفرمایی تصریح کرد که یک شرکت باید ۱۰ درصد از بودجه...
استودیو «برند کارفرمایی» بعد از دو فصل گفتوگو با مدیران ارشد و معاونان منابع انسانی و برند کارفرمایی، با توجه...
حمیدرضا شندآبادی شریک تجاری منابع انسانی (HRBP) شرکت دارویی کوبل دارو، در گفتوگو با استودیو برند کارفرمایی، برند کارفرمایی و...
به گفته سعید رسولاف، مدیرعامل شرکت ژوبین، مدیران ایرانی در مهارتهای مذاکره و ایجاد مفاهمه ضعف دارند. او همچنین اعتقاد...
گروه «حصین» ۲ درصد از سهام خود را بهصورت تشویقی به برخی از کارمندانش ارائه داده است. این گروه شامل...
از نگاه حسام مقصودلو، عضو هیئتمدیره هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت، کار تیمی موثر و تفکیک مدیریت خرد از...
یاسر رضایی، قائممقام اجرایی مدیرعامل تکنو تجارت، مهمان استودیو برند کارفرمایی بود. بنا بر گفتههای او، برند کارفرمایی در کشور...
گروههای مالی و سرمایهگذاری بیزینسلاینهای گوناگونی دارند؛ از مدیریت دارایی گرفته تا معاملات، مشاوره سرمایهگذاری و لیزینگ، شرکتهای ارائهدهنده زیرساخت...
به گفته علی واقفی، کارشناس ارشد ارتباطات منابع انسانی گروه کوبل، برند کارفرمایی نسخهای واحد برای همه شرکتها نیست و...