به روایت عدد

تعداد شرکت‌کنندگان در اولین رویداد برند کارفرمایی
۰
تعداد سخنرانان و پنلیست‌های اولین رویداد برند کارفرمایی
۰
تعداد جلسه‌های هماهنگی برگزار شده برای رویداد
۰
محتواهای گرافیکی پیش، حین و پس از برگزاری رویداد
۰
محتواهای تولیدی مکتوب پیش، حین و پس از برگزاری رویداد
۰
محتواهای ویدیویی پیش، حین و پس از برگزاری رویداد
۰
تعداد کلمه‌های منتشر شده از رویداد در رسانه‌های راه‌کار
۰
درباره رویداد برند کارفرمایی

اولین رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت روز هشتم شهریور ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد. رویداد «برند کارفرمایی» که از سلسله رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار است با هدف بررسی چالش‌ها، الزامات و فرصت‌های سازمان‌ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تاثیرگذار کسب‌وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار می‌شود.

گزارش رویداد برند کارفرمایی

چالش‌های منابع انسانی در پنل ۱۰۰۰+ بررسی شد / در رقابتی نابرابر با شرکت‌های خارجی هستیم

مهاجرت منابع انسانی به خارج از کشور و یا حتی همکاری با شرکت‌های خارجی درحالی که...

مشاهده بیشتر

سعید سامان، مشاور برند درباره نقش منابع انسانی تاکید کرد / هویت‌ساختن کار مدیران منابع انسانی نیست

سعید سامان، مشاور برند در سخنرانی خود در رویداد برند کارفرمایی سعی کرد نقش‌های مختلف منابع انسانی...

مشاهده بیشتر

محمدجواد ثابت در خصوص تبعیض‌زدایی از تجربه همکاری با دهه‌هفتادی‌ها مطرح کرد / چگونه نیت‌های خوب و ایده‌های بد موجب شکست یک نسل می‌شود؟

رویداد «برند کارفرمایی»، امروز هشتم شهریورماه در کتابخانه ملی ایران با حضور جمعی از کارشناسان...

مشاهده بیشتر

مدیرعامل تیزلند تشریح کرد / عوامل مؤثر در ایجاد حس همدلی بین منابع انسانی

مدیرعامل تیزلند در رویداد برند کارفرمایی به بررسی عوامل مؤثر در ایجاد همدلی در  بین...

مشاهده بیشتر